Hae jäseneksi

Jäsenyys

Suomen Vauvamyönteisyyskouluttajat ry:n jäseneksi voi liittyä, jos on suorittanut WHO:n imetyskouluttajakoulutuksen tai IBCLC-tutkinnon.

Yhdistyksen jäsenyyttä anotaan Suomen Vauvamyönteisyyskouluttajat ry:n hallitukselta sivun vasemmasta reunasta löytyvän linkin kautta. Uusia jäseniä hyväksytään hallituksen kokouksissa noin 3 kertaa vuodessa.

Jäsenmaksun määrä päätetään vuosikokouksessa. Jäsenmaksu vuodelle 2021 on 25 euroa. Kuluvan vuoden lasku lähetetään keväällä vuosikokouksen jälkeen.

Jäsenyyden etuina ovat kuuluminen valtakunnalliseen verkostoon, osallistuminen verkostopäiville sekä pääsy jäsenten omille nettisivuille, joista löytyy esimerkiksi jäsenten verkostopäivien asiantuntijoiden luentomateriaalit.