Visiomme on  vauva- ja perhemyönteinen terveydenhuolto Suomessa.

Yhdistyksen tavoitteena on myötävaikuttaa Suomessa vauva- ja perhemyönteisyysohjelman toteutumiseen THL:n Kansallisen suosituksen mukaisesti.

Haluamme edistää imetysohjaajien ja imetysohjaajakouluttajien koulutuksen toteutumista WHO:n ja Unicefin ohjeiden mukaisesti.

Seuraamme terveydenhuollon kehitystä ja lainsäädäntöä. Teemme tarvittaessa niihin liittyviä aloitteita, esityksiä ja kannanottoja. Pyrimme myös edistämään yhteistyötä eri kulttuuritaustan omaavien perheiden kanssa. Teemme yhteistyötä samansuuntaisten päämäärien hyväksi toimivien yhteisöjen kanssa.

Jaamme ja arvioimme jäsenistön kanssa imetykseen ja perheiden hyvinvointiin liittyvää tutkittua tietoa. Järjestämme jäsenistölle kerran vuodessa verkostotapaamisen koulutuksen ja keskustelun merkeissä.